Ons commercieel team

Wij kiezen voor aandacht!

Bij Pure kiezen we voor persoonlijke aandacht voor alle elementen van een match. Dit betekent dat we veel investeren in contact met onze klanten en onze freelancers. Om altijd de beste informatie te hebben zijn drie relatiemanagers elke dag weer actief bij onze banken, verzekeraars en hypotheekbedrijven.

Zij bouwen relaties en volgen de laatste ontwikkelingen in het werkveld en bij de bedrijven. Voor onze freelancers is er één aanspreekpunt, onze recruiter Bianca de Wit. Zij zorgt voor alle contacten in de kennismaking, maar ook in de periode daarna tijdens de zoektocht naar een opdracht of als je via ons bent ingezet.

Maak kennis met ons commercieel team

Ontmoet ons team   

Debby van Loenen

Juist het persoonlijk contact met de zzp’er geeft veel toegevoegde waarde. Ik ken onze freelancers echt en begeleid hen bij het vinden van een opdracht, maar ook tijdens de uitvoering hiervan. Doordat wij persoonlijk kennis maken met de zzp’er, kunnen wij ook matchen op basis van soft skills.

Marijn Reinoud

Altijd, elke dag, de beste kwaliteit en echte aandacht voor onze relaties: dat is waar ik als commercieel manager voor sta.

Laura Wagenaar

Als Relatiemanager zijn aandacht, betrokkenheid en kwaliteit voor mij belangrijke kernwaarden. Aandacht voor de relatie en professional. Betrokkenheid, meedenken & vooruitdenken om uiteindelijk de juiste match te vinden. Kwaliteit in plaats van kwantiteit zowel in mijn eigen werk als in het vinden van de juiste match.

Arnoud van Toor

Partijen verbinden en mensen in hun kracht zetten. Door intensief samen te werken en de verdieping te zoeken met als doel zo goed als mogelijk aan de wensen en behoeften van zowel de consultant als klant te voldoen.  Dat is waar ik me als Relatiemanager voor wil inzetten en waar ik voldoening en energie van krijg.

Johanneke Venema

Het liefst werk ik aan een gezamenlijke visie waar betrokkenheid en verantwoordelijkheid leiden tot succes. Commercie betekent voor mij niet simpel weg scoren, maar vooral inleven in de klant en consultant en inspelen op zijn of haar behoefte.